Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů – EduKyb s.r.o.

Společnost EduKyb s.r.o. má pro ochranu osobních údajů svých klientů pevný postup a systematický přístup. Jsme si vědomi důležitosti ochrany osobních údajů a věnujeme jim zvýšenou pozornost.

Pro zajištění souladu s pravidly GDPR jsme implementovali několik opatření, která zahrnují:

  • Vytvořili jsme interní postupy pro zpracování osobních údajů a ujistili se, že naši zaměstnanci a spolupracovníci jsou o těchto postupech informováni a dodržují je.

  • Při sběru osobních údajů vysvětlujeme účastníkům našich školení, jaké údaje sbíráme a proč je sbíráme. Tento proces je důkladně zdokumentován.

  • Naše technická opatření zahrnují bezpečné úložiště osobních údajů a omezený přístup k nim. Pravidelně aktualizujeme naše bezpečnostní opatření, abychom minimalizovali možnost úniku či zneužití osobních údajů.

  • Osobní údaje uchováváme pouze po dobu nezbytně nutnou pro splnění účelu, pro který byly shromážděny. Po uplynutí této doby jsou údaje smazány.

  • V souladu s GDPR mají naši klienti právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování.

Tato opatření nám pomáhají chránit osobní údaje našich klientů a dodržovat pravidla GDPR. Neustále se snažíme zlepšovat naše procesy, abychom poskytovali maximální jistotu a spolehlivost.


Informace o zpracování osobních údajů

Správce osobních údajů:
EduKyb s.r.o., se sídlem [doplnit adresu sídla], IČO: [doplnit], zapsaná v obchodním rejstříku vedeném [doplnit].

Účel zpracování:
EduKyb s.r.o. jako správce údajů zpracovává osobní údaje účastníků školení a dalších klientů pro účely:

  • organizace a realizace školení, kurzů a vzdělávacích aktivit,

  • plnění smluvního vztahu,

  • vystavování certifikátů o absolvování školení,

  • vedení účetnictví a daňové evidence,

  • zasílání informací a nabídek souvisejících s našimi službami.


Právní základ zpracování:

  1. Plnění či uzavření smlouvy – zpracování je nezbytné pro registraci účastníků na školení, vystavení certifikátů a poskytování objednaných služeb.

  2. Právní povinnost – zejména dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví; zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.

  3. Oprávněný zájem – uchování kontaktních údajů pro účely komunikace se stávajícími klienty a nabídky obdobných služeb.

  4. Souhlas subjektu údajů – např. pro zveřejnění fotografií ze školení na webových stránkách či sociálních sítích společnosti.


Zpracovatelé osobních údajů:
Osobní údaje mohou být předány externím poskytovatelům účetních služeb, lektorům spolupracujícím na školeních a poskytovatelům IT služeb – vždy pouze v nezbytném rozsahu.


Práva subjektů údajů:

  • Právo na přístup k osobním údajům

  • Právo na opravu nebo doplnění osobních údajů

  • Právo na výmaz („právo být zapomenut“)

  • Právo na omezení zpracování

  • Právo na přenositelnost osobních údajů

  • Právo vznést námitku proti zpracování

  • Právo podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů)


Doba uchování údajů:
Osobní údaje uchováváme po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu stanovenou právními předpisy. Kontaktní údaje pro marketingové účely uchováváme, dokud subjekt údajů nevyjádří nesouhlas.


Závěrečné ustanovení:
Pokud nám neposkytnete potřebné osobní údaje, nebudeme schopni uzavřít smlouvu ani vám poskytnout objednané služby. Udělený souhlas se zpracováním můžete kdykoli odvolat.